PLP SSD

PLP SSD

60%

Predelava lokalnih pridelkov

Trajanje: oktober 2020 ÔÇô junij 2021

Pri dosedanji raziskavi tr┼żi┼í─Źa Spodnje Savinjske doline smo opazili problem, da ni name┼í─Źene ustrezne opreme, ki bi omogo─Źala lokalnim kmetijam pakiranje, su┼íenja sadja ter zelenjave in stiskanje olja. Prav tako zaenkrat ne obstaja celovit zdru┼żen nastop na trgu, kar bomo pridelovalcem v SSD omogo─Źili z novo blagovno znamko. Zaradi tega bomo izvedli naslednje aktivnosti:

1. Obnova poslopja
Obnoviti moramo gospodarsko poslopje, da bo primeren za namestitev sušilnice, pakirnice in stiskalnice ter urediti dostopno pot do lokalnega poslopja.

2. Nakup in monta┼ża osnovne opreme
Skupaj z razvojem blagovne znamke bomo pripravili in opremili poslovne prostore v katerih bo:
– su┼íilnica za zeli┼í─Źa in sadje,
– stiskalnica za hladno stiskanje olj ter
– predstavitveni prostor.

Za uporabo opreme bomo usposobili ve─Ź ljudi, ki bodo lahko opremo kasneje tudi uporabljali.
S tem bomo lokalnim pridelovalcem nudili storitve su┼íenja, stiskanja olj in jim omogo─Źili uporabo name┼í─Źene opreme.

Prav tako smo opazili, da ni blagovne znamke, katero bi kupec poznal in bi mu sporo─Źala, da je pridelano in predelano lokalno v Spodnje Savinjski dolini. Zaradi tega bomo izvedli naslednje aktivnosti:

3. Blagovna znamka
Blagovna znamka bo podpora malim pode┼żelskim kmetijam s tradicijo v omenjenem okolju. Poudarek je na dru┼żbeni in okoljski odgovornosti. Blagovna znamka temelji na ideji vklju─Źevanja lokalnih partnerjev iz najo┼żjega lokalnega okolja. V okviru blagovne znamke bomo pripravili celostno grafi─Źno in vsebinsko podobo, osnovni material in tr┼żenje blagovne znamke.

4. Pridobitev partnerjev (kmetijska gospodarstva)
Ti bodo uporabljali naše storitve in opremo. Obrnili se bomo na lokalne pridelovalce in jim predstavili projekt. Z zainteresiranimi bomo sklenili pogodbo o sodelovanju.

5. Kupci na podro─Źju SSD
Njih bomo obve┼í─Źali z promocijskimi materiali (spletna stran, letaki) ter prodajo izdelkov na┼íe blagovne znamke. Izdelke bomo prodajali na stojnicah v vseh sodelujo─Źih ob─Źinah. Lokalno pridelano hrano bomo promovirali preko ┼íportnih dru┼ítev in s tem zagotovili sinergijo ”zdrav duh v zdravem telesu” poleg gibanja telovadbe je za kakovost ┼żivljenja pomembno tudi u┼żivanje kakovostne lokalno pridelane hrane.

Cilji:

  • Obnovljeno gospodarsko poslopje: 1
  • Obratujo─Źa stiskalnica olj: 1
  • Obratujo─Źa su┼íilnica za─Źimb in sadja: 1
  • Registrirana blagovna znamka: 1
  • Spletna stran: 1
  • Priprava celostne grafi─Źne in vsebinske podobe: 1

Skupna vrednost operacije je 71.817,25 EUR, znesek sofinanciranja EKSRP znaša 40.000,00 EUR (56%). Partnerji operacije so Bijo, d.o.o., Športno društvo Trnava, Adolf Pajk in Ivo Cokan.

DELI IN SOUSTVARJAJ
VE─î