Turistična ponudba v Spodnji Savinjski dolini, ki zajema šest (6) občin, je za običajnega obiskovalca pogosto preveč razdrobljena in nepovezana. Glede na njihove izkušnje si želijo poenoteno turistično destinacijo s skupno ponudbo namestitev, kulinarike in znamenitosti, v duhu trajnostnega načina življenja in zanimivih doživetij.
Da bi celovito naslovili tako kompleksno tematiko, so se partnerji odločili za skupen pristop in nastop. Slednji predvideva tako analizo trenutnega stanja oz. ponudbe kot tudi strateško planiranje razvoja turizma, z vključevanjem smernic turizma z visoko dodano vrednostjo (digitalna promocija in rezervacija, zelena turistična destinacija, izboljšanje kakovosti ponudbe, storitve lokalnih turističnih vodnikov in ponudnikov). Vseskozi se bomo opirali na primere dobrih praks že obstoječih turističnih destinacij, preko turizma želimo tudi opolnomočiti ranljive skupine in povečati zaposlitvene možnosti. Rezultati bodo vsem uporabnikom predstavljeni preko interaktivnih zaslonov po celotni Spodnji Savinjski dolini, kjer bo obiskovalcem poleg lokalnih znamenitosti na voljo tudi turistična ponudba celotne doline.
Predvideni rezultati operacije:
– nakup in montaža urbane opreme (interaktivni zaslon in pametna klop) na vseh devetih (9) urbanih lokacijah LAS SSD;
– pregled aktualne ponudbe in skupni interaktivni katalog SSD v štirih jezikih;
– analiza stanja ter priprava in objava Strategije razvoja turizma v SSD 2022 – 2026 (SRT SSD 2022-2026)
– vključevanje in mreženje zainteresiranih ponudnikov
– povečana prepoznavnost Spodnje Savinjske doline
– usklajen nastop vseh šestih občin SSD.
Operacija je namenjena:
– številnim društvom na območju doline,
– prebivalcem Spodnje Savinjske doline,
– predstavnikom lokalnih, regionalnih, nacionalnih in mednarodnih skupnosti,
– predstavnikom strokovnih podpornih institucij,
– širši javnosti (domači in tuji turisti, najavljene skupine, naključni obiskovalci) in medijem.
Ciljna skupina operacije so neposredno tudi ranljive skupine:
• otroci in mladostniki (spoznavanje lokalnih posebnosti in zanimivosti),
• starejši od 50 let (možnosti aktivnega vključevanja v promocijo turistične destinacije)
Inovativnost operacije se odraža v postavitvi naprednih, »pametnih« klopi in zaslonov za informiranje obiskovalcev ter v celovitem pristopu obravnave (celotno območje SSD).
Projekt je bil neposredno potrjen za sofinanciranje iz sklada ESRR.