PTP SSD

PTP SSD

60%

Povezovanje turisti─Źnih potencialov SSD

Turisti─Źna ponudba v Spodnji Savinjski dolini, ki zajema ┼íest (6) ob─Źin, je za obi─Źajnega obiskovalca pogosto preve─Ź razdrobljena in nepovezana. Glede na njihove izku┼ínje si ┼żelijo poenoteno turisti─Źno destinacijo s skupno ponudbo namestitev, kulinarike in znamenitosti, v duhu trajnostnega na─Źina ┼żivljenja in zanimivih do┼żivetij.

Da bi celovito naslovili tako kompleksno tematiko, so se partnerji odlo─Źili za skupen pristop in nastop. Slednji predvideva tako analizo trenutnega stanja oz. ponudbe kot tudi strate┼íko planiranje razvoja turizma, z vklju─Źevanjem smernic turizma z visoko dodano vrednostjo (digitalna promocija in rezervacija, zelena turisti─Źna destinacija, izbolj┼íanje kakovosti ponudbe, storitve lokalnih turisti─Źnih vodnikov in ponudnikov). Vseskozi se bomo opirali na primere dobrih praks ┼że obstoje─Źih turisti─Źnih destinacij, preko turizma ┼żelimo tudi opolnomo─Źiti ranljive skupine in pove─Źati zaposlitvene mo┼żnosti. Rezultati bodo vsem uporabnikom predstavljeni preko interaktivnih zaslonov po celotni Spodnji Savinjski dolini, kjer bo obiskovalcem poleg lokalnih znamenitosti na voljo tudi turisti─Źna ponudba celotne doline.

Predvideni rezultati operacije:
– nakup in monta┼ża urbane opreme (interaktivni zaslon in pametna klop) na vseh devetih (9) urbanih lokacijah LAS SSD;
– pregled aktualne ponudbe in skupni interaktivni katalog SSD v ┼ítirih jezikih;
– analiza stanja ter priprava in objava Strategije razvoja turizma v SSD 2022 ÔÇô 2026 (SRT SSD 2022-2026)
– vklju─Źevanje in mre┼żenje zainteresiranih ponudnikov
– pove─Źana prepoznavnost Spodnje Savinjske doline
– usklajen nastop vseh ┼íestih ob─Źin SSD.

Operacija je namenjena:
– ┼ítevilnim dru┼ítvom na obmo─Źju doline,
– prebivalcem Spodnje Savinjske doline,
– predstavnikom lokalnih, regionalnih, nacionalnih in mednarodnih skupnosti,
– predstavnikom strokovnih podpornih institucij,
– ┼íir┼íi javnosti (doma─Źi in tuji turisti, najavljene skupine, naklju─Źni obiskovalci) in medijem.

Ciljna skupina operacije so neposredno tudi ranljive skupine:
ÔÇó otroci in mladostniki (spoznavanje lokalnih posebnosti in zanimivosti),
ÔÇó starej┼íi od 50 let (mo┼żnosti aktivnega vklju─Źevanja v promocijo turisti─Źne destinacije)

Inovativnost operacije se odra┼ża v postavitvi naprednih, ┬╗pametnih┬ź klopi in zaslonov za informiranje obiskovalcev ter v celovitem pristopu obravnave (celotno obmo─Źje SSD).

Projekt je bil neposredno potrjen za sofinanciranje iz sklada ESRR.

Vrednost projekta zna┼ía 197.777,07 EUR, sofinanciranje s strani Evropskega sklada za regionalni razvoj pa je 136.227,88 EUR. Partnerji pri projektu so LAS Spodnje Savinjske doline, Ob─Źina Braslov─Źe, Ob─Źina Prebold, Ob─Źina Polzela, Ob─Źina Tabor, ZKT┼á Vransko, ZK┼áT ┼Żalec in Razvojna agencija Savinja.

DELI IN SOUSTVARJAJ
VE─î